Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi Tıp Fakültesi idari personeline yönelik olarak, bağımlılıkla mücadele konusunda farkındalık oluşturmak amacıyla Yeşilay Danışmanlık Merkezi (YEDAM) tarafından bilgilendirme eğitimi gerçekleştirildi.
Kütahya Yeşilay Şubesi iş birliğiyle düzenlenen eğitimde, madde bağımlılığı, teknoloji bağımlılığı, alkol ve tütün bağımlılığı başta olmak üzere bağımlılık türleri, risk faktörleri ve bağımlılıkla mücadelede erken farkındalığın önemi ele alındı. Eğitim kapsamında ayrıca YEDAM’ın sunduğu ücretsiz danışmanlık hizmetleri, başvuru süreçleri ve destek mekanizmaları hakkında idari personele bilgi verildi.
Tıp Fakültesi Dekan Yardımcısı ve Halk Sağlığı Anabilim Dalı Öğretim Üyesi Dr. Öğr. Üyesi Ömer Faruk TEKİN, bağımlılıkla mücadele konusunda farkındalık oluşturulmasına sundukları katkılar dolayısıyla YEDAM yetkililerine ve Kütahya Yeşilay Şubesi temsilcilerine teşekkür etti.
05.02.2026