Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi Tıp Fakültesi öğrencileri tarafından yürütülen “Yaşlılara Destek” Sosyal Sorumluluk Projesi, toplumla bütünleşen çalışmaları kapsamında faaliyetlerine devam ediyor. Proje ekibi, Kütahya Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesi’nde tedavi gören yaşlı bireylerle bir araya gelerek hem moral verici hem de bilgilendirici bir etkinlik gerçekleştirdi.
Ziyaret kapsamında şiir dinletisi düzenlendi, şarkılar söylendi ve çiçek takdim edildi. Samimi bir atmosferde gerçekleşen etkinlikte öğrenciler, yaşlı bireylerle birebir sohbet ederek onların duygu ve düşüncelerini dinledi.
Programın bilgilendirme bölümünde ise teknoloji kullanımı, sağlıklı beslenme alışkanlıkları, ilaç kullanımında dikkat edilmesi gereken hususlar, düzenli egzersizin önemi ve sosyal hayatta iletişimin güçlendirilmesi gibi başlıklarda aydınlatıcı sunumlar yapıldı. Özellikle ilaçların doğru ve bilinçli kullanımı ile fiziksel aktivitenin yaşam kalitesine katkısı üzerinde duruldu.
Proje danışmanı, Tıp Tarihi ve Etik Anabilim Dalı Başkanı Doç. Dr. Nuriye DEĞİRMEN, “Öğrencilerimizin büyüklerimizle bir araya gelmesi hem onlar hem de öğrencilerimiz için çok kıymetli. Emeği geçen herkese, projede yer alan öğrencilerimize ve bizleri misafir eden hastane yönetimine teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.
11.02.2026