Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi Tıp Fakültesi yönetimi tarafından Kütahya İl Millî Eğitim Müdürü Mustafa Yılmaz’a ziyaret gerçekleştirildi. Ziyarete Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Fatma Emel Koçak, Tıp Fakültesi Dekan Yardımcıları Dr. Öğr. Üyesi Şeyda Ferah Arslan ve Dr. Öğr. Üyesi Ömer Faruk Tekin ile Fakülte Akreditasyon Birimi Sorumlusu Dr. Öğr. Üyesi Habib Sarıkaya katıldı.

Gerçekleştirilen ziyarette fakültemiz ile İl Millî Eğitim Müdürlüğü arasında yürütülebilecek ortak çalışmalar ve projeler üzerine görüş alışverişinde bulunuldu. Özellikle toplum sağlığı, öğrencilere yönelik farkındalık çalışmaları ve eğitim iş birlikleri kapsamında yapılabilecek faaliyetler ele alındı.

Samimi bir ortamda gerçekleşen görüşmede, kurumlar arası iş birliğinin güçlendirilmesi ve ortak projeler geliştirilmesine yönelik iyi niyet temennileri dile getirildi.

Ziyaret, karşılıklı memnuniyet ifadeleri ve ilerleyen süreçte ortak çalışmaların hayata geçirilmesi temennileri ile sona erdi.

05.03.2026