Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi (KSBÜ) Tıp Fakültesinde, tıp eğitimi programlarının değerlendirilmesi ve geliştirilmesine yönelik yürütülen akreditasyon çalışmaları kapsamında Öz Değerlendirme ve Akreditasyon Kurulu toplantısı Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Fatma Emel KOÇAK başkanlığında yapıldı.
Kurul üyesi olarak öğretim üyelerimizin, öğrenci temsilcilerimizin ve mezun temsilcimizin hazır bulunduğu toplantıda, TEPDAD akreditasyon süreci kapsamında fakültemizde gerçekleştirilecek saha ziyaretine ilişkin hazırlık çalışmaları ele alındı. Ziyaret öncesinde yürütülecek koordinasyon süreçleri, birimler arası iş birliği ve TEPDAD saha ziyareti kılavuzu doğrultusunda izlenecek yol haritası hakkında kurul üyeleri bilgilendirildi., Tıp Eğitimi Programlarını Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği (TEPDAD) tarafından yürütülen akreditasyon süreci kapsamında fakültede gerçekleştirilecek saha ziyaretinin tarihleri hakkında kurul üyelerine bilgi verildi. Akreditasyon sürecine yönelik hazırlıkların ele alındığı toplantıda, saha ziyareti öncesinde yürütülecek çalışmalar, koordinasyon süreçleri ve birimler arası iş birliği konuları değerlendirildi.
TEPDAD saha ziyareti kılavuzu doğrultusunda ziyaret sürecinde izlenecek yöntemler, görüşme planları ve ziyaret ekibine sunulacak bilgi ve belgeler hakkında kurul üyeleri ile kapsamlı bir değerlendirme yapıldı. Fakültenin eğitim programı, akademik yapısı, öğrenme ortamları ve kalite geliştirme süreçlerine ilişkin yürütülen çalışmaların mevcut durumu gözden geçirilerek hazırlık sürecine ilişkin görüş alışverişinde bulunuldu.
Toplantıda, akreditasyon sürecinin fakültenin eğitim kalitesinin geliştirilmesi açısından önemli bir fırsat olduğu vurgulanırken, saha ziyaretine yönelik hazırlıkların planlı ve koordineli bir şekilde yürütülmesinin önemi ifade edildi. Kurul üyeleri, fakültenin akreditasyon sürecini başarıyla tamamlaması için yürütülen çalışmalara katkı sağlamaya devam edeceklerini belirtti.
02.03.2026