Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi (KSBÜ) Tıp Fakültesinde dayanışma ve paylaşma kültürünü güçlendirmek amacıyla oluşturulan “Tıp Butik” hizmete açıldı.

Tıp Butik projesi, 2024–2025 eğitim-öğretim yılında öğrenciler tarafından hazırlanan ve danışmanlığını Dr. Öğr. Üyesi Şeyda Ferah ARSLAN’ın yaptığı bir sosyal sorumluluk projesi olarak Medifest Bilim Şenliği’nde “En İyi Proje” ödülünü kazanmıştı.

Sosyal Sorumluluk Projesi kapsamında planlanan Tıp Butik uygulaması, 2025–2026 eğitim-öğretim yılında Tıp Fakültesi Dekanlığı tarafından hayata geçirilmiştir. Tıp Fakültesi binası -1. katta hizmete açılan Tıp Butik’te öğrencilerin ihtiyaç duyabilecekleri kıyafet, ayakkabı, çanta ve bazı temel eşyalar ücretsiz olarak temin edilebilmektedir.

Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Fatma Emel KOÇAK, Tıp Butik uygulamasına ilişkin yaptığı değerlendirmede, “Tıp Butik uygulaması; öğretim üyeleri ve öğrenciler arasında yardımlaşma ve paylaşma kültürünü güçlendirmeyi, öğrencilerimizin kıyafet, ayakkabı ve çanta gibi temel gereksinimlerine destek olmayı amaçlamaktadır.

2025–2026 eğitim-öğretim yılında yürütülen “Tıp Butik’imiz Güçleniyor” sosyal sorumluluk projesi ile Tıp Butik uygulamasının geliştirilmesi ve daha fazla öğrenciye ulaşması hedeflenmektedir.

Tıp Butik, öğrencilerin ihtiyaçlarını rahat ve güvenli bir ortamda karşılayabilmeleri ve bu süreçte gizlilik ilkesinin korunabilmesi amacıyla belirli saatlerde hizmet verecek şekilde planlanmıştır.

Bu kapsamda Tıp Butik ilk etapta Perşembe günleri 14.00–16.00 saatleri arasında, Cuma günleri ise 15.00–17.00 saatleri arasında açık olacaktır.

10.03.2026