Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi tarafından düzenlenen Proje Şenliği yarışmasında, Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi Tıp Fakültesi Dönem III öğrencilerimiz Sudem Ünle ve Semih Sesli önemli bir başarı elde etti.

Öğrencilerimiz, Doç. Dr. Fatih KAR ve Dr. Öğr. Üyesi Ömer Can KIZILAY danışmanlığında yürüttükleri Özel Çalışma Modülü kapsamında “3D Sağlık Atölyesi: Düşün, Tasarla, Yazdır” başlıklı çalışma çerçevesinde geliştirdikleri “Kas Aktivitelerini ve Metabolik Verileri Takip Eden Ergonomik Ekstremite Rehabilitasyon ve Tedavi Destek Sistemi” adlı projeleriyle yarışmada üçüncülük derecesi kazandı.

Elde edilen bu başarı, öğrencilerimizin bilimsel üretkenliklerini, analitik düşünme ve problem çözme becerlerini ortaya koyarken; fakültemizde yürütülen proje temelli, uygulama ağırlıklı ve öğrenen merkezli eğitim anlayışının somut ve değerli bir yansıması olarak öne çıkmaktadır.

Başarılarından dolayı öğrencilerimiz, danışmanları Doç. Dr. Fatih KAR ve Dr. Öğr. Üyesi Ömer Can KIZILAY tarafından tebrik edildi.

Derece elde eden öğrencilerimiz, Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Fatma Emel KOÇAK tarafından kabul edilerek tebrik edildi. Dekan Prof. Dr. Fatma Emel KOÇAK, öğrencilerimiz Sudem Ünle ve Semih Sesli'ye başarılarından dolayı kitap hediye etti.

Öğrencilerimizin elde ettiği bu anlamlı başarının fakültemiz adına gurur verici olduğunu ifade eden Dekan Prof. Dr. Fatma Emel KOÇAK, “Öğrencilerimizin bilimsel düşünceyi merkeze alan, üretken ve yenilikçi yaklaşımlarla bu tür başarılara imza atması bizler için büyük bir memnuniyet kaynağıdır. Bu başarıların artarak devam edeceğine inanıyorum.” ifadelerini kullandı.

15.04.2026