Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi (KSBÜ) Tıp Fakültesi Dönem 1 öğrencileri tarafından yürütülen Sosyal Sorumluluk Projeleri kapsamında “Bağımsızlık Yolunda” ve “Asosyal Medya” projeleri, Kütahya’daki Kılıçarslan Anadolu Lisesi öğrencileriyle buluştu.
Etkinlik kapsamında lise öğrencilerine yönelik ekran bağımlılığı, sosyal medya kullanımı, dijital farkındalık ve teknoloji kullanımının fiziksel ve ruhsal etkileri üzerine bilgilendirici sunumlar gerçekleştirildi. Öğrencilerle interaktif şekilde yürütülen programda özellikle bilinçli sosyal medya kullanımı, dijital bağımlılığın akademik başarı ve sosyal yaşam üzerindeki etkileri ele alındı.
Projelerin danışmanlığını KSBÜ Tıp Fakültesi Halk Sağlığı Anabilim Dalı öğretim üyesi Dr. Öğr. Üyesi Ömer Faruk Tekin yürüttü. Tekin, gençlerin dijital dünyayı doğru ve dengeli kullanabilmelerinin günümüz halk sağlığı yaklaşımında önemli bir yer tuttuğunu belirterek, öğrencilerin sahada aktif görev almasının toplumsal farkındalık açısından değerli olduğunu ifade etti. Programın gerçekleştirilmesine katkı sağlayan okul müdürü Erol Köse başta olmak üzere, öğretmenlere ve etkinliğe katılım sağlayan öğrencilere teşekkür edildi.
07.05.2026