Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi Tıp Fakültesi Dönem I öğrencileri tarafından yürütülen “Sevgimizi Birlikte Büyütelim” sosyal sorumluluk projesi kapsamında, Kütahya Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğüne bağlı sevgi evlerinde kalan çocuklarla ritim terapi etkinliği gerçekleştirildi.

Tıp Fakültesinin dış paydaş kurumlarından biri olan Kütahya Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü iş birliğiyle Germiyan Kampüsünde düzenlenen etkinlikte, öğrenciler çocuklarla bir araya gelerek keyifli ve anlamlı vakit geçirdi. Öğr. Gör. Mehmet SEVİM tarafından gerçekleştirilen ritim terapi etkinliği sayesinde çocuklar farklı ve eğlenceli bir deneyim yaşarken, tıp fakültesi öğrencileri de dezavantajlı gruplarla iletişim kurma, empati geliştirme ve sosyal sorumluluk bilinci kazanma açısından önemli bir öğrenme fırsatı elde etti.

Proje danışmanı Çocuk Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Anabilim Dalı Başkanı Doç. Dr. Nihal YURTERİ, etkinlik sonunda yaptığı değerlendirmede sosyal sorumluluk projelerinin tıp eğitiminin önemli bir parçası olduğunu belirterek, hekim adaylarının yalnızca mesleki bilgi ve becerilerle değil; toplumsal duyarlılık, empati ve insan odaklı yaklaşım gibi değerlerle de yetişmesinin önemine dikkat çekti.

Doç. Dr. Nihal YURTERİ ayrıca etkinliğin gerçekleştirilmesine katkı sunan Kütahya Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü yetkililerine, sevgi evleri yönetimine, Öğr. Gör. Mehmet SEVİM’e, projede görev alan öğrencilere ve emeği geçen herkese teşekkür etti.

06.05.2026