Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde, Dönem I öğrencileri tarafından Dekan Yardımcısı ve Tıp Eğitimi ve Bilişimi Anabilim Dalı Başkanı Dr. Öğr. Üyesi Şeyda Ferah ARSLAN danışmanlığında yürütülen “Doktor Olmak İsteyenleri Görelim!” sosyal sorumluluk projesi kapsamında, Kütahya Nafi Güral Fen Lisesi ile Akşemsettin Kız İmam Hatip Lisesi öğrencileri Tıp Fakültesini ziyaret etti.

Proje kapsamında ziyaret öncesinde öğrenciler tarafından ayrıntılı bir ziyaret planı hazırlanırken, etkinliğin düzenli ve verimli şekilde yürütülebilmesi amacıyla görev dağılımları da netleştirildi. Bu kapsamda öğrenci gruplarının karşılanması, fakülte birimlerinin tanıtımı, rehberlik süreçleri ve bilgilendirme faaliyetleri proje ekibinde yer alan tıp fakültesi öğrencileri tarafından organize edildi.

Gerçekleştirilen program kapsamında öğrencilere Tıp Fakültesinin eğitim olanakları, akademik yapısı ve eğitim süreçleri hakkında bilgilendirme yapıldı. Ziyaret sırasında Fakülte Sekreteri Muhittin EYİGÜN tarafından öğrencilere fakültenin fiziki yapısı, eğitim alanları ve sosyal imkânları hakkında bilgiler verildi. Program kapsamında sosyal sorumluluk projesi ekibinde yer alan Tıp Fakültesi Dönem I öğrencileri tarafından fakülte amfileri, PDÖ odaları, laboratuvarlar, kütüphane, yemekhane ve Simülasyon Merkezi gezdirilerek öğrencilerin tıp eğitimi sürecini yakından tanımaları sağlandı.

Etkinlik kapsamında ziyaretin, öğrencilerin meslek seçim süreçlerine katkı sunması ve sağlık alanındaki kariyer hedeflerine motivasyon sağlaması açısından önemli olduğu ifade edildi.

Program sonunda konuşan Dr. Öğr. Üyesi Şeyda Ferah ARSLAN, bu tür sosyal sorumluluk projelerinin öğrencilerin üniversite yaşamını ve hekimlik mesleğini yakından tanımaları açısından önemli olduğunu vurgulayarak, gençlerin mesleki hedeflerini şekillendirmelerine katkı sunduğunu ifade etti. Dr. Öğr. Üyesi Şeyda Ferah ARSLAN, projede görev alan tıp fakültesi öğrencilerine, okul yönetimlerine ve ziyarete katılan öğrencilere teşekkür etti.

07.05.2026