Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi Tıp Fakültesinde Tıp Eğitimi Öğrenci Kurulu (TEÖK) toplantısı Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Fatma Emel KOÇAK başkanlığında gerçekleştirildi. Tıp eğitimi süreçlerine öğrenci katılımını artırmak, eğitim programına ilişkin geri bildirimleri değerlendirmek ve öğrencilerin görüşlerini karar süreçlerine yansıtmak amacıyla düzenlenen toplantıda, eğitim-öğretim faaliyetlerine yönelik çeşitli konular ele alındı.
Toplantıda öğrenciler tarafından eğitim süreçleri, ders kurulları, ölçme-değerlendirme uygulamaları, uygulamalı eğitimler ve sosyal etkinliklere ilişkin görüş ve öneriler paylaşıldı.
Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Fatma Emel KOÇAK öğrenci geri bildirimlerinin fakültenin sürekli gelişim anlayışı açısından önemli olduğu vurgulanırken, öğrencilerin karar alma süreçlerine aktif katılımının nitelikli tıp eğitiminin geliştirilmesine katkı sağladığı ifade etti.
Toplantı sonunda TEÖK üyesi öğrenciler, Tıp Fakültesinde yürütülen akreditasyon çalışmaları dolayısıyla Prof. Dr. Fatma Emel KOÇAK’a sürpriz yaparak çiçek takdim etti. Prof. Dr. Fatma Emel KOÇAK nazik düşünceleri dolayısıyla öğrencilere teşekkür etti ve akreditasyon sürecinin tüm paydaşların katkısıyla güçlendiğini belirterek, öğrenci odaklı eğitim anlayışının güçlendirilmesi adına bu tür toplantıların sürdürüleceğini belirtti.
13.05.2026