Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi Tıp Fakültesi Acil Tıp Anabilim Dalından Arş. Gör. Dr. Mehmed ULU, Uzmanlık Eğitimi Bitirme Sınavını başarı ile tamamladı.
Sınavda, Acil Tıp Anabilim Dalı Öğretim Üyeleri Dr. Öğr. Üyesi Murtaza KAYA, Dr. Öğr. Üyesi Harun YILDIRIM, Dr. Öğr. Üyesi Ali HALICI, Dr. Öğr. Üyesi Abdil ÇOŞKUN ve Kardiyoloji Anabilim Dalı Öğretim Üyesi Prof. Dr. Taner ŞEN jüri üyesi olarak görev aldı.
Uzm. Dr. Mehmed ULU’yu tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.
06.07.2023